Публічність

Публічні закупівлі



 

 Brand | Prozorro

ІСТОРІЯ ПУБЛІЧНИХ  ЗАКУПІВЕЛЬ:

До 2016 року сфера публічних закупівель в Україні була закритою та корумпованою. Інформацію про тендери друкувало ДП “Зовнішторгвидав” в газеті “Вісник державних закупівель” тиражем у кілька сотень примірників. Тираж газети викуповували зацікавлені особи, а пропозиції на торги можна було подати лише в паперовому вигляді. Звісно ж, багато з пропозиції “губилося” по дорозі до адресата.

Під час Революції Гідності команда волонтерів поставила собі за мету реформувати сектор закупівель та зробити його прозорим. Назва Prozorro народилась у коментарях на Facebook. А сама електронна система закупівель була розроблена без жодної копійки державних коштів завдяки співпраці громадської організації Transparency International Ukraine, приватних електронних майданчиків, IT-компанії Quintagroup та Міністерства економіки.

У 2016 році Quintagroup передала систему Prozorro державному підприємству “Прозорро”, яке було створено на базі ДП “Зовнішторгвидав”.

З 1 квітня 2016 року система Prozorro стала обов'язковою для центральних органів влади та монополістів, а з 1 серпня 2016 року — для решти публічних замовників. Сфера публічних закупівель регулюється Законом України “Про публічні закупівлі”, а головним полісімейкером у цій сфері є Департамент сфери публічних закупівель, який входить до Мінекономіки. ДП “Прозорро” разом з електронною системою Prozorro на 100% належать державі Україна та підпорядковуються Кабміну.

ЩО ТАКЕ PROZORRO?

Prozorro — це електронна платформа, яка об’єднує понад 35 тисяч державних та комунальних органів влади та підприємств (замовники товарів, робіт та послуг) та близько 250 тисяч комерційних компаній (постачальники).

Замовники оприлюднюють оголошення про тендери в системі Prozorro, а постачальники надають свої комерційні пропозиції. Це відбувається через модуль електронного аукціону, доступ до якого замовники і постачальники отримують виключно через електронні майданчики, авторизовані системою Prozorro.

Інформація про тендери потрапляє до центральної бази даних Prozorro та оприлюднюється одночасно на порталі prozorro.gov.ua та всіх майданчиках. Такий принцип побудови електронної системи називається дворівневим або гібридним.

Реєстрація в Прозорро як постачальника

ПРИНЦИПИ PROZORRO:

  1. 1. Усі бачать все. На порталі Prozorro видно весь процес закупівель: від оголошення до переможців. Система Prozorro наче увімкнула світло в темній кімнаті закупівель, і стало можливим розгледіти, що там відбувається.
  2. Конкуренція понад усе. Публічні закупівлі вперше стали конкурентним ринком саме завдяки системі Prozorro. Що більше учасників на торгах, то більша конкуренція і відтак — економія коштів платників податків.
  3. Золотий трикутник партнерства. Prozorro об'єднує і враховує інтереси держави, бізнесу та громадянського суспільства (детальніше про те, хто входить до екосистеми Prozorro, читайте за посиланням)

ПІДСУМКИ:

Щодня держава оголошує тисячі тендерів на закупівлю продуктів харчування, офісної техніки, громадського транспорту, будівельних матеріалів, ліків, медичного обладнання, ІТ-систем і багато-багато іншого. Щороку з державного та місцевих бюджетів витрачаються мільярди гривень на те, щоб українцям було де навчатися, лікуватися та мандрувати. У будь-якій країні публічні закупівлі це величезний ринок та величезна відповідальність для держави. В Україні цей ринок ще й є повністю прозорим.

Електронна система публічних закупівель Prozorro це онлайн-платформа, де державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість поставити це державі.

Все, що відбувається на торгах, може побачити будь-хто на вебпорталі prozorro.gov.ua.

Детальну інформацію про зкупівлі Сокальської міскої ради можна переглянути за посиланням prozorro.gov.ua. Обираєте, що саме вас цікавить вкладка «ТЕНДЕРИ» або «ПЛАНИ», пошук за Замовником та вводимо назву організації «СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» чи код ЄДРПОУ 26205171.

https://prozorro.gov.ua/search/tender?buyer=26205171

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівлі оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та додається у приєднаних файлах.

Нормативно-правова база

Закон України "Про публічні закупівлі"

Примірна тендерна документація

Примірне положення про уповноважену особу

Методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі

Методика визначення вартості життєвого циклу

Порядок визначення предмета закупівлі

Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі

Особливості закупівель за рамковими угодами та їх укладення

Форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції

Перелік формальних помилок

Порядок формування та використання електронного каталогу

ПКМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів"

ПКМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти"

 

Відкриті реєстри

Державні реєстри

Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - фізичні та юридичні особи (п.2 і п.3 ч.1 ст.17)

Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів (п.4 ч.1 ст.17)

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: (п.8 і п.9 ч.1 ст.17)

Заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (п.13 ч.1 ст.17)


Зведений перелік природних монополій

Електрична енергія - Реєстри ліцензіатів

 






Приєднані файли
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з управління даними.docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі газ від 22.11.22..docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі газ від 30.11.22..docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Нормитивно грошова оцінка земель.docx
Обгрунтування Тех.якісних,кількісних х-к Поточний ремонт по вул Шептицького 61.2 від 15.06.2023.pdf
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по вул. Стуса в с.Горбків.docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по вул. Героїв УПА, 25 в м. Сокаль.docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по вул. С.Крушельницької в м. Сокаль.docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по вул. Кошового.docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по вул. Вокзальна в смт.Жвирка.docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі дороги по вул. Стефаника в м.Сокаль.docx
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі дороги по вул. Сагайдачного в с.Переспа.docx